25 paź 2014

TMI TAG !

Hello darlings.
Dziś wszystkim już pewnie dobrze znany tag Too Much Informtion. Stwierdziłam że pytania są naprawdę fajne i dobre na początek byście się więcej o mnie dowiedzieli, więc czemu by nie odpowiedzieć.
Zapraszam.

1. Co masz na sobie ?
Na sobie mam cieplutki sweter z owieczką i spodnie.

2. Czy kiedykolwiek byłeś zakochany ?
Tak

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?
Zazwyczaj były kłótnie, no cóż ;)

4. Ile masz wzrostu ?
160 cm czystego złaa

5. Ile ważysz ?
52 kg

6. Jakieś tatuaże ?
Póki co nie mam, ale wybieram już wzór i zbieram pieniądze.

7. Jakiś piercing ?
Aktualnie tylko 3 kolczyki w uszach.

8. OTP ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz?
Augustus & Hazel

9. Ulubiony program (serial)?
Supernatural lubię, lecz już trochę za bardzo się przeciąga i gubię wątek
Oraz Walking Dead, w przeciwieństwie do poprzedniego z niecierpliwością  czekam na następny odcinek

10. Ulubione zespoły ?
Imagine Dragons, Aerosmith, Guns n' Roses, Coldplay

11. Coś, czego Ci brakuje?
Pieniędzy haha

12. Ulubiona piosenka ?
Bardzo pozytywna piosenka Łąki Łan - Jammin'

13. Ile masz lat ?
 17

14. Znak zodiaku ?
Panna

15. Czego szukasz u partnera ?
Zrozumienia i żeby ze mną wytrwał

16. Ulubiony cytat ?
Mam kilka ulubionych
 "Feel like a winner, be a winner"
 "Ludzie odchodzą, ponieważ to łatwiejsze niż walka"
 "Sometime moving on is what needs to be done"
 "If not today, then when?"

17. Ulubiony aktor ?
Jensen Ackles.

18. Ulubiony kolor ?
Biały, różowy, miętowy, błękitny, złoty i tęczowy

19. Głośna muzyka czy cicha ?
Jak najgłośniejsza !

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Do krainy Morfeusza

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
10-15 min

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
10 minut

23. Biłaś się kiedyś z kimś ?
Tak na serio to nie, uważam że to głupota.

24. TURN ON. Co Cie kreci, co Ci się podoba u chłopców?
Ciemne oczy

25. TURN OFF . Co Ci się nie podoba u chłopców?
Natrętność

26. Powód dla ktorego dolaczylas do Bloggera ?
Robiłam to już kilka lat temu, teraz zaczęłam z tego powodu że nie mam możliwości nagrywać filmików, a chcę się udzielać publicznie

27. Czego się boisz?
Śmierci

28. Kiedy ostatnio płakałaś ?
Wczoraj

29. Kiedy ostatnio powiedzialas ze kogoś kochasz?
Kilka godzin temu

30. Co oznacza Twoja nazwa bloga?
Moje imię

31. Ostatnia przeczytana ksiązka ?
"Gwiazd naszych wina"

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
"Uzależnieni"

33. Co ostatnio ogladalas (serial TV)?
Walking dead

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałas ?
Moja mama

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wyslalas sms ?
Ostatnio sms wysłałam do kumpla

36. Ulubiona potrawa?
Grillowana pierś z kurczaka oraz sałatka

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
USA, Grecja

38 Ostatnie miejsce w ktorym byłeś ?
hmm, supermarket haha

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Niee

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
Dziś, przyjaciółkę

41. Ostatnio kiedy ktoś Cie obraził ?
Codziennie dogryzamy sobie z przyjaciółmi ;)

42. Ulubiony smak słodki ?
czekolaaaadaa !

43. Na Jakich instrumentach grasz ?
Chyba tylko na nerwach, niestety ;P

44. Ulubiona część biżuterii ?
Bransoletki i naszyjniki

45 . Ostatni uprawiany sport ?
Ukochana koszykówka ♥

46. Jaka piosenkę ostatni śpiewałaś?
Tiesto - Wasted

47. Ulubiony tekst na podryw ?
"Yo maleńka, idziemy na piwo ?" Haha nie no, żartuję ;) Myślę że zwykłe komplementy wystarczą.

48. Czy kiedykolwiek użylaś tego tekstu?
To faceci mają podrywać kobiety !

49. Z kim ostatnio przebywalas w wolnym czasie?
Ze znajomymi

Cóż, proste pytania, proste odpowiedzi.
Pisząc ten post i odpowiadając poczułam się jak w podstawówce pisząc "ZŁOTE MYŚLI" tyle, że w wersji elektronicznej hah ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz