4 paź 2013

Pomysły na śniadanie - smacznie i zdrowo

Jak wiadomo mówi się śniadanie najważniejszy posiłek dnia. Ja jednak przyznam się bez bicia że w tygodniu śniadania w domu nie jadam, a jest to spowodowane tylko i wyłącznie brakiem czasu. Jestem strasznym śpiochem i rano nie mam czasu nawet żeby się umalować. Mimo wszystko chciałam się z Wami  podzielić moimi pomysłami na śniadania, które uwielbiam i robię zazwyczaj w weekendy. Są szybkie do zrobienia oraz zawierają składniki, które każdy powinien mieć w domu :) 



Jajecznica z cebulką, plastrem pokrojonego sera i szczypiorkiem + bułka fitness z serkiem topionym naturalnym i wędzonym łososiem



Chleb razowy z serem żółtym i pomidorem + serek wiejski ze szczypiorkiem



Chleb z mozzarellą i pomidorem posypany ziołami prowansalskimi (zapiekane w piekarniku do delikatnego roztopienia się mozzarelli)



Chleb z pokrojoną w paseczki szynką i jajkiem sadzonym (można posypać szczypiorkiem)



Owsianka z bananami, masłem orzechowym, serem ricotta, wiórkami kokosowymi i cynamonem.



A tutaj mam propozycję dla osób które rano nie odczuwają dużego głodu, a nie chcą wyjść z domu bez śniadania : 
Jogurt + śmietana + płatki owsiane + owoc (tutaj maliny, mogą być też banany z odrobiną cynamonu), wszystko razem zmiksować. 

PS. pomidory które są prawie na każdym zdjęciu to pomidorki z lidla, pakowane w paczki. Są przepyszne i bardzo słodkie, to moje ulubione! a jakie jest Wasze ulubione śniadanie ?

1 komentarz:

  1. Wszystko trafia w moje gusta smakowe, zwłaszcza ser i łosoś, mniam :))

    OdpowiedzUsuń