13 maj 2016

Nowości w kosmetyczce

Korzystając z promocji w Rossmannie -49 ja również popełniłam zakupy. Nie jakieś wielkie ale kilka rzeczy wpadło w moje rączki. Jako typowa nastolatka stawiałam na produkty tanie a dobre. Kilka produktów jest z firmy Miss Sporty, do której kilka lat temu nie byłam przekonana ze względu na słabą jakość, tym razem kupiłam je tak naprawdę przez przypadek. Dopiero w domu zauważyłam że są z tej firmy :D Tym  razem zgrzeszyłabym narzekając na jakość. Puder i bronzer są ze strony Kosmetyki z Ameryki.


Jantar odżywka do włosów - miałam ją już kilka razy i jest to najlepszy produkt do włosów jaki kiedykolwiek miałam ! Włosy rosną o wiele szybciej i w dodatku jest mega tania a wydajna. Producent pisze aby wcierać ją codziennie w skórę głowy, ja jednak przelewam ją do butelki z atomizerem i spryskuję tym włosy.
Peeling i maseczka z Bielendy z zielonej glinki- będzie testowane  :) 

OCZY


Tusz do rzęs Maybelline sensational - jak na moje rzęski nie bardzo się sprawdził, delikatnie je podkreśla. Ja wolę efekt WOW i mocne pogrubienie.
Eyeliner w mazaku Eveline art make-up - ma sztywny mazak ale kreski wychodzą ładne i są długotrwałe.
Zestaw do brwi Miss Sporty - wosk i cień do brwi, to najlepszy produkt jaki udało mi się upolować na tej promocji ! Nie wyobrażam sobie już makijażu bez użycia tego cienia a następnie wosku. Cudownie podkreśla brwi a wosk utrzymuje je w miejscu. 

USTA


Wibo Juicy Color lipstick - pomadka i balsam z masłem shea. Fajnie nawilża i kolory też są ładne i soczyste. Kolor w numerze 03
Masełko Nivea - wersja kokosowa, ładnie pachnie, całkiem ok, dupy nie urywa :D 

TWARZ


Primer Miss Sporty InstaGlow - rozświetlająca baza pod makijaż, bardzo fajna podkład dobrze się trzyma, w ciągu dnia nic złego się nie dzieje. Ma delikatny perłowo różowy kolor
Podkład Maybelline Affinitone - ulubiony i niezastąpiony. Dobrze kryje drobne niedoskonałości, nie ściera się z twarzy, lekko matuje.
Bronzer Honolulu by W7 - mocno napigmentowany, trzeba uważać z ilością. Na lato idealny
Róż Miss Sporty InstaGlow - koralowy kolor z drobinkami, delikatny fajnie wygląda w słońcu. numer 006 SHINY CORAL
Puder Ecocera ryżowy - dobrze matuje i utrzymuje ten efekt dłużej niż zwykły puder matujący, przy czym jest transparentny i nie daje efektu maski.



A co Wam udało się kupić na promocji ? Macie jakieś wyjątkowe produkty do których zawsze wracacie ? Zapraszam do dyskusji !
Pozdrawiam i do następnego :)

Carrie


1 komentarz:

  1. Jestem strasznie ciekawa tej bazy pod makijaż :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń